~AuDiDrEaMeR~


Errrr… Ummmm… Eeeeuuuu… Aahhhhhh… Adoi ilman bucuk2 mama ni ๐Ÿ‘ถ #piccollage (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



Tokki marang… Suke mkn roti canai n teh tayek… ๐Ÿ‘ด๐Ÿ‘ถ (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



10 cucu… Mane ilman ni mama x nmpk๐Ÿ‘€ hihiii๐Ÿ˜›



The women! Hehe.. But w/o kak lang, kak dah n kak bie๐Ÿ˜Ÿ (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



Keluargaku syurgaku.. Ayah,chek, 11 beradik, 10 cucu, 5 menantu laki, 3 menantu pempuan.. Tp 2 beradik n 1 menantu laki xde,kak lang at canada n her husband at his hometown, then kak bie on duty nurse kt hosp selayang.. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI! (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



Raya ilman… Dr pagi smpai ptg.. Maaf censored๐Ÿ˜๐Ÿ™Š๐Ÿ˜๐Ÿ‘ถ hihiiii #piccollage (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



by @sham______ “Our 1st Raye with ๐Ÿ‘ถ.” via @PhotoRepost_app

Camat ari raye aidilfitri maaf zahir batin semua drp ilman sekeluarga!!๐Ÿ‘ช raye pertama ilman ๐ŸŽ‡๐ŸŽ† (at Kg. Seberang Marang, Terengganu)



Maafkan salah silap papa,mama n ilman ye kwn2!! Nanti ecok ilman pakai baju raye. Ni mlm raye ilman n papa terpakse teman mama g cri kasut raye lain sbb kasut raye mama tertinggal kat manjung.. Adoiii mama๐Ÿ‘ถ ๐Ÿ˜›๐Ÿ™Š



Kwn2!! Alhamdulillah ilman n papa n mama da campai kampong.. Ilman tito je,papa n mama drive๐Ÿ˜ด๐ŸŽต๐ŸŽผ๐ŸŽถ๐ŸŽงNa na na nana na ganu kiter errr๐ŸŽง๐ŸŽค๐ŸŽต๐ŸŽถ thn lpas raye dlm peyot mama,thn ni ilman nk kutip wit raye.. Kikiki๐Ÿ˜›๐Ÿ‘ถ (at Kg Seberang Marang)



Hahaha bdk gatal gusi.. Nanges ngade2 mcm ni wat mama geram nk gigit pipi ilman tu.. ๐Ÿ˜๐Ÿ‘ถ



167
To Tumblr, Love PixelUnion